صالحي صالحي .

صالحي

اگر شرايط جديد واتساپ را نپذيريم چه مي‌شود؟





به نقل از د هكرنيوز؛ واتساپ روز جمعه اعلام كرد حساب‌هاي كاربري را كه از 15 ماه مي سياست حفظ حريم خصوصي جديد آن را نمي پذيرند غيرفعال خواهد كرد و افزود كه همچنان به آن‌ها يادآوري مي كند كه شرايط جديد را بپذيرند.


اين سرويس پيام رسان متعلق به فيسبوك در بيانيه اي گفت: "حساب كاربري هيچكس حذف نمي‌شود اما فعاليت در واتساپ براي آنان كه شرايط جديد را نپذيرند غيرممكن مي‌شود. اين در حالي است كه اين شركت قصد داشت حساب هايي كه توافق نامه اشتراك داده را رعايت نكنند و تصميم بگيرند اطلاعات حساب واتساپ خود را با فيسبوك به اشتراك نگذارند را كاملاً غيرقابل دسترسي كند.


اما براساس گفته‌هاي جديد، حساب‌ها حذف نمي‌شوند بلكه براي مدت كوتاهي شما قادر به دريافت تماس و اعلان خواهيد بود، اما قادر به خواندن يا ارسال پيام از برنامه نخواهيد بود. در حالي كه مقرر شده بود در سياست حفظ حريم خصوصي تجديد نظر شود اما واتساپ از تصميم خود صرف نظر نكرده و افرادي كه تغييرات را قبول ندارند را با پيام‌هاي "محدوديت عملكرد" و "يادآوري بروزرساني" همچنان به پذيرش اين شرايط سوق مي دهد.


واتساپ گفت: "شما قادر به دسترسي به ليست گفتگوي خود نخواهيد بود ، اما همچنان مي توانيد به تماس هاي صوتي و تصويري  ورودي پاسخ دهيد. اگر اعلان ها را فعال كرده باشيد ، مي توانيد روي آنها ضربه بزنيد تا پيام را بخوانيد يا به آن پاسخ دهيد يا تماس تلفني يا ويديويي از دست رفته را برگردانيد." در نهايت ، كاربران حتي اگر پس از چند هفته محدوديت با شرايط اصلاح شده موافقت نكنند اين ويژگي‌ها نيز برايشان غيرقابل دسترسي مي‌شود و پس از 120 روز غيرفعال بودن، حساب واتس اپ خود به خود حذف مي‌شود.


واتساپ پيش‌تر گفته بود اين به روزرساني امكان اشتراك گفت‌و‌گوهاي شخصي كاربر يا ساير اطلاعات پروفايل را با فيس بوك به اشتراك نمي‌گذارد و در عوض شفافيت بيشتري در مورد نحوه جمع آوري و اشتراك گذاري داده هاي كاربر هنگام استفاده از اين برنامه را براي تعامل با مشاغل فراهم مي كند.


منبع :yjc.news



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۶:۳۱ توسط:صالحي موضوع: