صالحي صالحي .

صالحي

انتشار اولين تصوير از شيائومي مي 11 پرو؛ طراحي متفاوت دوربين پشتي




شركت چيني شيائومي در روزهاي انتهايي سال 2020 گوشي مي 11 را رسماً معرفي و روز گذشته هم موج اول فروش آن را آغاز كرد؛ فروشي كه بسيار خيره‌كننده بود و بنا به گزارش‌ها تنها در 5 دقيقه 350 هزار دستگاه به فروش رفت. با استقبال خوبي كه از شيائومي مي 11 به عمل آمده، حالا همه نگاه‌ها به سمت مي 11 پرو است كه شايعات آن اين روزها زياد به گوش مي‌رسد. با اينكه شيائومي هنوز اين مدل را به صورت رسمي معرفي نكرده اما منابع مختلف احتمال عرضه آن در آينده‌اي نزديك را داده‌اند. با ديجي رو همراه باشيد.
عرضه با فاصله مدل‌هاي استاندارد و پرو توسط شيائومي موضوع بي‌سابقه‌اي نيست و سال گذشته هم گوشي‌هاي شيائومي مي 10 و مي 10 پرو با چند روز فاصله عرضه شدند. به هر حال، امروز تصاويري رندر شده از شيائومي مي 11 پرو منتشر شده كه اين گوشي را در دو رنگ آبي و سفيد نمايش داده و دليل ديگري بر نزديك بودن رونمايي رسمي آن است (تصوير ابتداي متن).


عجيب‌ترين و قابل‌توجه‌ترين نكته در مورد طراحي شيائومي مي 11 پرو، قسمت دوربين پشتي آن است كه به كلي متفاوت از چيزي است كه در مدل استاندارد مي 11 ديده‌ايم. مي 11 پرو برخلاف مدل معمولي از يك دوربين چهارلنزه استفاده مي‌كند كه لنز اضافه مربوط به بزرگنمايي پريسكوپي است. درج عبارت 120x در كنار اين لنز هم نشان مي‌دهد كه شيائومي به هيچ عنوان نمي‌خواسته قدرت بزرگنمايي پرچمدار جديدش كمتر از مي 10 اولترا باشد.
هنوز هيچ تصويري از نماي جلوي بدنه مي 11 پرو منتشر نشده اما شايعات حاكي از اين هستند كه صفحه نمايش اين مدل دقيقاً مشابه نمايشگر مي 11 بوده و اندازه‌اي 6.81 اينچي خواهد داشت. از مشخصات اين پانل نمايشگر مي‌توان به رزولوشن 3200 در 1440 پيكسلي، نرخ‌ تازه‌سازي 120 هرتزي، نرخ نمونه‌برداري لمسي 480 هرتزي و حداكثر روشنايي 1500 نيت اشاره كرد. مهمترين نكته در مورد مشخصات قطعات داخلي هم استفاده از جديدترين تراشه پرچمدار كوالكام يعني اسنپدراگون 888 مي‌باشد.

 

منبع :digiro.ir 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۹:۵۹ توسط:صالحي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :