صالحي صالحي .

صالحي

هواوي پي اسمارت 2021 معرفي شد؛ ميان‌رده‌اي با دوربين چهارگانه و باتري بزرگ


در حالي كه هنوز سه ماه از سال 2020 باقي مانده، شركت چيني هواوي امروز گوشي پي اسمارت 2021 (P Smart 2021) را در اروپا معرفي كرد. اين گوشي يك محصول ميان‌رده است كه از تراشه پردازشي متوسط، دوربين اصلي 48 مگاپيكسلي و باتري بزرگ 5000 ميلي آمپر ساعتي استفاده مي‌كند و طبيعتاً قيمت مقرون به صرفه‌اي دارد.

صفحه نمايشي كه براي اين گوشي در نظر گرفته شده يك پنل IPS LCD در اندازه 6.67 اينچ و با رزولوشن +FHD است كه يك حفره هم در قسمت فوقاني آن به چشم مي‌خورد. اين حفره در واقع محلي براي تعبيه دوربين سلفي 8 مگاپيكسلي گوشي است. همچنين بايد اشاره كنيم كه نسبت تصويري نمايشگر پي اسمارت 2021 هم مانند بسياري از گوشي‌هاي روز دنيا به صورت 20 به 9 مي‌باشد.


در داخل بدنه، تراشه كرين 710A وظيفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد و 4 گيگابايت حافظه رم نيز آن را در اجراي هر چه بهتر برنامه‌ها و بازي‌ها ياري مي‌كند. ميزان فضاي ذخيره سازي در دسترس كاربران اين گوشي هم 128 گيگابايت است كه البته به وسيله كارت‌هاي حافظه ميكرو اس دي مي‌توان آن را ارتقاء داد. در رابطه با نرم افزار هم بايد گفت سيستم عامل EMUI 10.1 بر پايه اندرويد 10 به صورت پيش فرض بر روي هواوي پي اسمارت 2021 نصب شده است.

در زمينه دوربين و قابليت‌هاي عكاسي، اين گوشي ميان‌رده هواوي به يك دوربين پشتي چهارگانه مجهز شده كه همان‌طور كه گفتيم سنسور اصلي آن 48 مگاپيكسلي است. سه لنز ديگر اين دوربين هم عبارتند از: لنز فوق عريض 8 مگاپيكسلي، دوربين 2 مگاپيكسلي ماكرو و سنسور تشخيص عمق 2 مگاپيكسلي.

همان‌طور كه در ابتدا هم اشاره كرديم، تأمين انرژي قطعات در هواوي پي اسمارت 2021 بر عهده يك باتري 5000 ميلي آمپر ساعتي گذاشته شده كه از شارژ سريع تا توان 22.5 وات پشتيباني مي‌كند. جك 3.5 ميلي متري هدفون هم در اين گوشي همچنان حفظ شده و قابل استفاده است. همچنين با توجه به LCD بودن نمايشگر، امكان تعبيه اسكنر اثر انگشت در زير آن وجود نداشته و از همين رو اين سنسور به كناره بدنه منتقل شده است.
هواوي پي اسمارت 2021 در رنگ‌هاي مشكي، سبز و سفيد گراديان با قيمت 229 يورو در دسترس خريداران قرار گرفته است. همان‌طور كه گفتيم اين گوشي فعلاً تنها در اروپا عرضه شده، اما طي ماه‌هاي آينده به ساير بازارهاي جهاني نيز راه پيدا خواهد كرد.

 

منبع : ديجيرو 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۴:۰۶ توسط:صالحي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :