صالحي صالحي .

صالحي

Teardown Google Pixel 5 جايگزيني صفحه نمايش آسان را نشان مي دهد


اين هفته ، Zach از JerryRigEverything Google Pixel 5 را با آزمايش دوام خود قرار داد ، كه نشان داد Google Pixel 5 به اندازه آنچه كه گفته بود ، فلز در گوشي قرار نداده است. صرف نظر از پلاستيكي بودن آن ، در واقع يك كوكي سخت بود.
حتي پس از سوراخ شدن ناخواسته پشت باتري Pixel 5 (كه باعث پرواز چند جرقه شد) و بعد از يك ساعت قرار دادن استون ، Pixel 5 همچنان روشن شد. Zach با اشك ريختن Pixel 5 ادامه مي دهد ، كه چندين انتخاب جالب طراحي و جايگزيني آسان صفحه را نشان مي دهد.
براي شروع ، هيچ پيچي وجود ندارد كه Pixel 5 را به هم نزديك كند. از آنجا كه بدنه تلفن از اين پوسته "رزين زيستي" ساخته شده است ، با چسب خوب از طريق صفحه نمايش نگه داشته مي شود. با گرم كردن اين چسب و دقت در اطراف آن كنجكاوي نشان داد كه صفحه نمايش Google Pixel 5 توسط يك رابط در صفحه نگه داشته مي شود ، كه توسط يك براكت قفل نگه داشته مي شود. اين بدان معني است كه تكنسين هاي تعمير براي انجام اين جايگزيني حتي به يك پيچ گوشتي نيازي ندارند ، اما به جداكننده صفحه گرماساز و مكش = فنجان نياز دارد.
ما بلندگوي مكالمه پشت نمايشگر را خوب ديديم - Pixel 5 از گوش سنتي در تلفن استفاده نمي كند و در عوض آن را درست در پشت صفحه OLED نصب مي كند. نكته جالب در مورد Pixel 5’s داخلي تصميم گيري در مورد همپوشاني باتري با مادربرد است كه نياز به حذف باتري قبل از برد اصلي است.
سرانجام ، در داخل گوشي آبكاري فلزي وجود داشت كه در اينجا است ، اما به اندازه تصويري كه تلفن به نظر مي رسد ، تلفن را نمي پوشاند. گوگل توضيح داد كه داخل گوشي بيشتر به اين شكل است (به تصوير بالا نگاه كنيد) ، اما همانطور كه در اين قطره قطره مي بينيم ، در اينجا فلز زيادي وجود ندارد. صرف نظر از اين ، تلفن ثابت و با دوام باقي مي ماند.

 

منبع : gsmarena.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۸:۳۵ توسط:صالحي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :